emelielindahl.blogg.se

Träning, kompisar, fina bilder, helt enkelt min vardag som ni får se på min blogg! hoppas ni vill följa ♡

Fredaaaaaaaaag ♕

Allmänt Permalink0
Heej! idag så hade jag och några andra kompisar från klassen fotbollsträning! det var skit kul att få spela igen, och vi i klassen har startat ett skol tjejlag. Vilket jag tycker är jätte kul eftersom vi kommer möta andra skolor och ha massa cuper/turneringar osv. Efter träningen så skyndade jag hem och fixa till mig lite eftersom jag, mamma och Emil (min lillebror) skulle till skärholmen centrum. Jag köpte en jätte söt klänning, en ny fotboll och ett par shorts, om jag orkar och kommer ihåg kan jag lägga ut bild på det imorn. Sen efter skärholmen så lämnade mamma av mig hos Sara och nu har vi en liten tjeeejkväll! vi har det jätte mysigt och kollar just nu på Sverige-Moldavien. Sverige SKA vinna!
Imorgon ska jag till stan och har jag något att uppdatera om det så gör jag det hahah :) bjussar med ett collage av olika bilder från idag..
ha en mysig fredag nu
kram Emelie ♡
Till top